21/7-2009 Syrran å min dag idag <33 .




  1. Måndag den 21 juli 2009 .

    Då ska man träffa lilla syrran Sarah idag då...
    Innan jag åkle till henne så snackade vi på MSN och en bra stund.
    Efter det drog jag till stationen och laddade på mitt kort och sen efter det så drog jag till Mantorp .
    Vi va hos Maria och hennes barn denna dag en sväng tror jag.
    Det va jue kul och träffa dem ocksåå.
    Sen efter det så gick vi till Sarah ;)<33.
    Vi tog bilder å så med tror jaah.
    Men denna dag va ialla fall rolig och flummig ;D .

    | Syrran , jag kommer aldrig att lämna dig. |
     | Finns för dig<3. |
    | Älskar dig<3. |
    |. Pussar och Kramar .|


    När jag väll kom hem på natten så gick jag ensam hem.
    Det var olika gäng , men jag brydde mig inte om med .,
    När jag kom innan för dörrn så satte jag mig vid MSN så snackade jag med några.
    Tror det va Pontus å några fler,
     

    Pussar å Kramar <333.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0