25/6-2009 Seg dag på jobbet !

25 Juni 2009

Då började man kl. 9:00 som jag allltid gör varje morgon.
Det började att allt va så segt att gå upp och sen att åka till jobbet.
Mådde inge vidare bra, men jag åkte iaf o jobbade.

Innanjag åkte till jobbet så var jag tvungen att ta min medicin :o .
Det var Sertralin KRKA 50gr.
Jag ska ta den varje morgon.
Jag tog den vid 8:30 och sen ett glas vatten på det.
Jag käkade 2 mzackor också..

Började med ½ tablett i en vecka,
Detta är förpackningen.
|
V

Min medicin som jag MÅSTE TA!
Det är emot
NEDSTÄMDHET & ÅNGEST!

Vi har bakat till SOMMARCAFÈT så dem gamla ska ha något att tugga på.
Vi bruakr få all beröm av dem och dem blir jätteglada också,
Och det är sånt  uooskattar som personal .

Sommarcaféet börjar kl. 14:00-15:00.

Usch vilken seg dag det har varit idag då.
När jag väl kom hem så tog jag det lugnt.
Sen vid 17:20 skulle jag vara hos tandläkaren  , men de var allt sena och jag fick v'nta och jag pratde med en .

De kollade och de borrade i mina tänder
Jag hatar att gå till tandläkarem-
Men iblamnd så måste man.

När jag vääll kom hem därifrån så satt jag vid datorn tror jaag.
Kommer dock inte ihåg allt för jag va så trööööttt !!!!!
TRöttt och seg dag |-) .

Pusss pusss <3 .
PEAAAACE (-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0