26/6-2009 Broarnasdags / fest med gänget <3.

BROARNASDAG + FEST!

Då vare dags att umgås med brorsan , Danne , Moa, Marlene och Philip ;-D.
Bror och jag gick upp till Lagmans skogen förvi trodde att vi skulle vara där.
Men sen ringde brorsan Danne och vi skulle ens inte vara därm för vi skulle vara i Gästisparken och dricka.
Vi snackade skit och hade vrål kul denna kväll ;) .
Sen efter det så gick jag och Moa på toan och Marlene va med.
Vi gick inte samtidigt om NI/DU tror det!!!!!!!!
Vi gick var och en toaletten.


Vi gick och käkade mat på Kebab-house eller DAVES som det heter egentligen.
Och jahg träffade på vissa personer på Broarnasdag och det va inte så kul och se dem för de sa ens inte hej till mig och då vart jag fanimej besviken och ledsen+ att jag såg några Mantorps muppar som jag inte tycker om.

Innan vi drog sååå snackade jag med syrran Charlotte i telefon om lite grejjer .
Annars hade jag det kul med gänget och vi bara babblade.
Tog en massa bidler gjorde jag med..
Tack tacjk alla för en fiiin kväll <33.
PEACE <3 (c)

TRADIGEDIER :*(


När jag väl kom hem så låg min kisse katt på trappen och ville in.
När jag väll öppnade dörren så kunde han inte gå ;'((, för jag va tvungen att bära honomk och då jamade han.
Han hade tydligen ont som fan ;'(.

Han lade sig på golvet och Saga min andra katt kollade bara på honom.
Sen gick han in i badrummet och sen in i garderoben :'(..
Hatar när djur lider av att ha ont.

Efter det så ringde jag mamma och berätta vad som hade hade hänt ;(.
Jag började gråta och jag trodde att jag inte skulle kalara av detta :(-
FAN FAAN FAAN FAAAAN ;'( .

På natten sen så kom vetrinären hem till mig så han snackade med mig ,
morsan och brorsan frågade nån fråga oxå-


Jag grät och grät åter grät som in i helvete och det gick aldrig att sluta heller :'(
När vetrinären tog sprutorma på katten så grät jag också.
Klappade min lilla ögonsten också..
Kommer alltid att ÄLSKA dig MÅNS FABIAN ELVENHAGE <3333.

Kommer mera om Måns i ett annat inlägg <333

PUssssss


.......
^
MISS YOU<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0