26/6-2009 jobb o jobb slit och släng!

FREDAG!
Då äre dags att jobba igen och det är bara slit och släng och tröttsamt...
Då har man tat sin jävla medicin igen och sen käkat frulle och sen dra sig till bussen till Skänninge.
Jag börjar då som vanligt kl 9:00 och slutar kl.12:30 på fredagar.
Medicinen tog jag kl. 8:20 eller 8:25 och sen vatten till det.

Efter det så drog jag mig ut och väntade på bussen.
Usch, jobbet var ingen höjdare idag för det av så pisst off .
O jag hade nog i magen också , men jag kommer inte ihåg allt precis ;/ .

När jag kom till stan så skulle jag kolla på BIKINI till mig och jag handlade en,
men innan det så drog jag och lille brorsan in på Systembolaget och jag skulle vara med han och några till ...

Jag köpte färg eller toning också.
Tonade håret och det blev jättebra ((-; .

Peeace <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0