2/7-2009 SÖDERKÖPING IDAG ;D .

T O R S D AG  (:

Idag drar jag till Söderköping till smultronstället med jobbet ;);).
Så ni kan ju då ringa eller smsa mig så jag kommer då hem nån gång .
När vi kom fram så tog jag lite bilder därifrån som ni kommer att få se .
Jag hade det sketa kul och det va varmt och skönt med.
På väg dit ner såå ringde lilla syrran mig och frågade om jag vill hänga med och bada och det ville ju jag göra också.
Men det va juh träligt att man inte kunde göra det :'(.
Jag saknar henne så mycket och hon är min älskade syster 4-ever <33.
Vad skulle jag göra utan henne?!!! ;o

Nu kommer det lite bilder .....
|
V















Visst ser det smarrigt ut?
Kommentera<3.

^|^






Här kommer det bilder på mig några stycken <333.
|
V




*
SNYGG - SEXIG - SINGEL <3 .













När jag hade tat lite bilder så gick jag in på Outlet affären och handlade lite.
Efter det så skulle vi åka.
Jag har haft det jätteroligt ;)) .

Men nu ska vi dra till Linköping och äta (: .
Kommer lite mera bilder nu =)) ......





 
Några hätar ;-).












När vi väll kom fram skulle vi käka på Mc Donalds men innan det så handlade jag lite saker på RUSTA också.
Efter det blev det donken o sen efter det åka tillbaka till Skänninge.
Jag fick skjuts hem sen.'
När jag väll kom hem så tog jag det lilla lugna o sen satt vud MSN tror jag.
Ingen aning vad jag gjorde ^^.
Jobbigt sådant är :/ .,

Pussar på denna dag :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0