3/7-2009 Hemma idag!


F R E D A G !

Hopp hopp, då har man allt varit hemma från jobbet idag då, men annars skulle jag ha jobbat.
Jag mådde tydligen inte bra eller vad man skall säga det!
Annars skulle jag ha börjat kl. 9:00-12:30 och tat bussen hem kl. 12:40 från Skänninge.

Jag får allt träffa min syster yster Sarah och hennes morsa idag.
Brorsan , mamma, jag , syrran och hennes mamma badade i Lundby idag och det va trevligt som bara den-
Jag solade lite också och jag mig lite sol på kroppen ;))) .

Näär  jag väll kom hem så satte jag mig vid datan och sen snackade jag väll med några typer på MSN.
Snackade nog med Mackes o Addes morsa, men minns inte allt.
Men det va några iaf ;D..

Usch va trött jag är + att det är en jobbig dag oxå ;((.
Det kommer i ett annat inlägg sen ;(</333.




Pussar på denna dag ;'(<333 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0