28/6-2009 Ingen aning vad jag gjorde denna dag!!!


S    Ö    N    D     A     G !


Då har man allt tagit detn lugnt idag eller såå kommer jag fanimej inte ihåg vad jag har gjort :o
Det har varit slappt ialla fall och sen har man tat sin medicin som jag måste göra för psykologen har sagt det :"/   .
Men men , jag satt nog vid MSN och snackade lite med folket eller så har jag FAAN ingen aning ;o .
Usch och fy faan ;( .

Nu kommer det ett test typ !!!!





Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? Ja några centimeter till,  :)
2. Skulle du vilja väga mer? Nej, isåfall mindre än den vikt jag har nu .
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Ja, jag skulle bli ledsen o arg samtidigt om min pojkvän skulle göra slut ja! ( Huum , beror på ).
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Ingen aning!
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nee, men ibland känner jag så.

    Tio KAN.
1. Kan du röra på öronen? Nix ^^.
2. Kan du slicka dig på näsan? Neej !
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Haha, vette fan !
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Jaa, jag hoppas på det!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Haha, skojjarru lr ? Ne det kan jag inte.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Kan kan jag väl, men man blir ju smått frästad^^ .
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja det kan dem väl , lr man får ju hoppas!!!!!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Ja , jag har haft i naveln innan såå.
9. Kan du suga? Skit på er med den fråga. Bry er INTE!
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? *************

 Femton HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Kanske .
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja de har dem.
3. Har du syskon? 4 syrror o 3 bröder lr ngt ;)
4. Har du någonsin haft sex med någon? Jaops :$.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ne, det tror jag nog INTE!
6. Har du varit full den här månaden? NEJ!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite kanske, men svarar på det mesta!
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? JA!
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? . ?
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Bry er inte .
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nee*****
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? NEJ FÖR FAAAN !!!!!!
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? NEJ!!!!!
14. Har du haft sex med mer än tre personer? DRA ÅT HELVETE ! Neeeej!!!!!!!
15. Har du ljugit på någon fråga än då? NEJ

Tjugo VEM.
1. vem är din bäste vän? Nån är det .
2. vem älskar du? Min familj o mina djur  .......******
3. vem hade du senast sex med? Ingen !
4. vem vill du bli full med? ______________!
5. vem är den bästa artisten? Olika .
6. vem pratade du senast i telefon med? mamma ;)
7. Vem har du en liten crush i? Wtf !
8. Vem är snyggast i hela världen? *haha* Jaag  :D
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Jadu , bra fråga !
10. Vem är snällast i världen? Mina syrror , bröderna o mamma och nån mer finns det väll!
11. Vem är din bästa kompis? Olika (=^^
12. Vem vill du prata med? Dä ni ^^
13. Vem sov du senast med? Med mig själv ! :'(
14. Vem såg du senast full? Mina vänner å så.
16. Vem vet allt om dig? Min mamma o nån mer finns det väl .
17. Vem kysste du senast? INGEN !
18. Vem kramade du senast? Min syrras mamma .
19. Vem kan berätta allt för dig? Beror la på.
20. Vem kan du berätta allt för? Dem jag känner . / olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0