30/4-2007 - I d i o t i , verkligen.. I D I O T I ;@ -

                                                                                                        
- I d i o t i , verkligen.. I D I O T I ;@ -
30 april 2007
Måndag .


De flesta killar har int varit så trevliga o snälla mot mej..
DE har bara behandlat mig som en jävla -Hora- och svin och jag HOPPAS att NI/DU växer upp och inser fakta nästa gång .
Hoppas att ni/du begriper på vad ni HAR gjoort för fel .

Int så värst roligt att få höra det av dem man har varit tillsammans eller av andra..

Man kallar int mig hora eller slampa för då kan jag lova att den åker på en jävla stor propp lr käftsmäll så den blöder lr ngt liknande ialla fall!! Det är förjävligt och så grovt och fuult att kalla en tjej sådana saker..
Inse fakta , för ni vet om att det är böter att kalla nån HORA o SÅ VA??..


För den som behandlar mig illa kommer få en hämnd tillbaka kan jag LOVA!!!!!!!!
Jag stör mig på folk som går på unga småflickor eller något liknande.
Våldtäckter borde int finnas o jag är en av dem i dagens läge som har blivit det så tänk på vad ni gör för sjuka saker.

Jag hoppas att det int händer flera MISSHANDEL lr VÅLDTÄCKTER.. Man vågar ju knappast int göra något när man läser alla dessa tidningar som det står sånt där jävla skit....
JAG är fortfarnade rädd idag att det ska hända igen o det hoppas jag verkligen int att det gör o det ska INT hända NÅN/NÅGON mer sån här skit..
SÅNT borde STOPPAS TYCKER JAG!!!!!

ALLTSÅ MISSHANDEL & VÅLDTÄCKTER lr MOBBNING...m.m.
Traaaadigt att läsa sån skiit att det har dem som är mellan 12-15 och uppåt:´(.
Blir så ledsen när man läser sådant..
Stackars barn och ungdomar o deras föräldrar o vänner...m.m.



Va rädda om er....

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej

Och välkommen till min nya blogg.

Kläder,skor,smycken.. och mycket annat kommer säljas för mycket bra och billigt pris.

så ta en titt in på bloggen...

du kommer inte bli besviken!



http://emmamarijana.blogg.se



Ha en bra dag!//E

2009-08-26 @ 19:49:01
URL: http://emmamarijana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0