30/6-2009 Aooobuuuhu :/ .

Tisdagen den sista Juni 2009 !

Förlååt att min blogg ser konstig ut :/ ?
Hoppas att det är lugnt att den ser ut som den gör!!!
Acceptera mig för den jag är ned RESPECT!!!!!!!!!




Hemma idag då ang min jävla mage igen då .

Typiskt magknip eller jag vet inte vad det är med den ibland .
Jag blir så sjukt galen på den och känner mig måttligt stressad ibland eller så vette fan alltså ..
Blir nog att tare lugnt idag lr om ingen vill komma på något att göra ...
Som vad isf ?!!!
SKRIV Tips o Förslag under isååfall =)=)...
Puss pusss , det bjuder jag på för jag är så snäll , underbar och gullig m.m, ; > (´a .




Ska man snart dra sig och bada med lille syrran Sarah o brorsan till lundybadet
och det ska bli så sjukt nice att bada .
Jag är stek varm så jag nästan dör ;);).


Nu kommer några bilder från denna badar dag med syrran och brorsan ;))

KOMMENTERA MINN BLOGG <333
peace (c)





Hehehe och vi var typ dem enda som va där .
Resten hade väll åkt hem :D-














Ser ut som det ska bli oväder :( .
Kolla in denna bild ...
V







Pusss pussss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0