4/7-2009 Dikter <3


L     ö    r     d     a    g






Jag går på min stig ensam och jag kommer aldrig mer tillbaka
och jag vill aldrig komma tillbaka heller.
Livet är bara full med skit och jag blir bara så sårad och sviken,
men samtidigt blir jag bara illa behandlad.
Jag har snart fan ingen ork längre .

Ha det bra alla så vi kanske aldrig ses mer ..

Pusss på er som jag kommer att sakna:'( <333.
Älskar er mer än någonstin vad ni/du har älskat mig <333.






                                                                                          Har skrivet denna dikt själv!
                                                                                Barbiie8444 @  bdb !

Min gamla bdb      ^

Kommentera tack <3333333






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0