5/11-2007 1 - Kärleken är över & slut förtillfälligt ;´(


Mån 5 nov 2007 17:45 (Uppdaterad Mån 5 nov 2007 18:51) .


4 / 1 1 - 2 0 0 7 - S ö N D a G -

Jag har ett stort hål i mitt hjärta och i min själ, bara så NI/DU faen vet efter all jävla skit.
Jag ska aldrig ha något mer förhållande med någon.
Ska fan bli nunna, men jag kan inte släppa taget från han som jag va tillsammans med. Hur kunde du göra såhär mot mig?
Det är fittigt o kukigt att leka med nåns/någons känslor och jag är en av dem som har blivit det:(.
FUUUCK KÄÄÄÄÄRLEEEEEEEK ALLTSÅ^^!!!!!!!!
Faan älskling o jag som trodde att jag kunde lita på deej, emn så var det inte längre:(
Hur jävla dum får man vara att dumpa lr lämna MIG på MSN när jag inte hade gjort något, men jag kommer alltid att älska dej o sådan saker + att det va MÅNGA som tyckte att vi passade ihop o sen sak till ...
Du kan ju allt säga till vad jag ska ändå på så vårt lr vårat förhållande kunde bli bra igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0