6/6-2009 Nationaldagen/Fest 6/6-2009


6/6-2009!



Du gamla du fria du fjäll höga nord <3 .
ÄLSKA MITT SVERIGE <3.

<3<3<3<3<3<3<<3<3<3

Vackert

Jahaja då har man festat med några bekanta och sen snackat med älsklingen i telefonen.
Och det känns så tomt utan honom och när han åkte hem under dan :'(.
Jag saknar han som in i helevete och sms:ade också varandra..
Folk bara klagade på mig att jag snackade med min älskade älskling Marcus hela tiden i telefon <3333.
Jag får fan göra vad jag vill.
Han va lite orolig över mig och frågade om jag va full?! :S
Klart att jag inte va full, jag va bara ledsen och saknade honom :'( .
Han är den av få killar som har ett hjärta av guld alltså.
Hela kvällen va lessam när man tänkte på dig och sen att man vill träffa dig bby<33.
Mitt hjääärta slår som fan för deiijj <333.
Vill bara pusssa och krama om dig darliing <333.


<3
Du är som en sol som skiner av glädje.
Min glädje till dig är bara lycka.
Lyckan är bara för namnet.
M A R C U S <33.
KYSSAR.
<3


------



Festen va sådär och det va jobbigt när alla bara tjatade att jag skulle lägga på luren.
Men jag lyssnde inte på dem heller.
Och sen var det en som fyllde år också och han heter Peter.
Men han kallade min kille
"WOW-NÖRD" och det accepterade inte jag !:@ .
Jag berättade det för han och då vart han fly förbannad :@.



Ursäkta att dessa inlägg kommer ut lite sen ?!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0