6/7-2009 Sista veckan på jobbet .



M å n d a g ..


Då har man jobbat idag då och sen efter så var vi te Mjölby och fikade på café Norrgården  på mitt gamla ställe där jag praktiserade i ca: 4 veckor.....

Vi snackade och hade det trevligt .

Jag väntade då¨på Sanna och jag gjorde henne sällskap till bussen och vi snackade lite skit + att det va några smågrabbar som spanade in mig och de va typ polare med visssa kunde jag ana ialla fall , men skitesamma ......

Jag är så tacksam överatt jag och Sanna kan prata igen annars har hon o jag halvt som halvt vart osams lr som sagt mer ovänner...

Men men, det är mesta över nue ialla fall ...



    ..... FUCK ....


Jag är så jävla besviken på dej/er så det finns int ord för det alltså.
Vafan har jag gjort er egentligen, va?!!!
Kom int och tro att det är mitt fel när ni har er att beskylla på, så kom ihåg det fan.
Jag är så less på detta och det går fan knappast int att prata/snacka med dej...
Asså, va er själva ist för att hålla på som barnrumper.
Väx upp!!!!!
Int så jälla konstigt att det blir som det blir.
Vill int höra nån/någon mer skit ifrån nån..
Ingen..
Har ni/du förståt det nu, lr?!!!!
Det är int bara ni/du som mår skit, det finns andra också...
Tänk på det för i helvete...
Är sååå förbannad så det finns int ord för det alltså...
Kom ihåg det.
Fall ni vill ha mej som vän eller vilket ni vill ha....
Så va er själva och mogna till som vettiga människor...





Då har vi varit och besökt detta ställe som jag va och praktiserade i 4 veckor.
Vi va där ovh fikade och jag väntade på Sanna och vi gjorde sällskap .
Väntade på henne tills hennes buss gick.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0