7/7-2009 Några dar kvar tills semestern =))!!

T I S D A G (-:


Jahaja, då har man jobbat igen då och jag börjar räkna ner till semestern.
Börjar ju som vanligt kl. 9:00 och det va tydligen halvdag idag så vi slutar kl. 13:30.
Annars är det till kl 15:00 och dår är men seg som in i helvete.
Bussen från Skänninge går 13:40 , men annars 15:15 ca,.

När jag väl kom till Mjölny så skulle jag möta en som heter Tine, men heter egentligen Christine/Christina.
Håller inte reda på allt här världen, men bara lite kanske.

Johannes skulle ha komma till mig , men han kom aldrig den svikaren :( .
Hatar folk som sviker mig och det är inte första gången när någon sviker eller sårar mig :-(((.


Nu kommer det lite bilder under dagen som har varit (-:  .





Stackars fågrlunge ;'(((<333
|
V


|
V
Jag och min jobbarkompis hund Karat ;).
Urgullig och världens snällaste hund <33.






Pusssar (c)
Peace <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0