8/7-2009 Grattis syrran min <33


O N S D A G  =) .

Då har man allt jobbat idag, men jag va tvungen att åka hem för jag mådde så jävla dåligt :'( .
Tog bussen hem ifrån Skännigen station/vid Lilla Vallgatan och bussen gick 10:20.
När jag väll kom hem så sov jag i några timmar o det va fett skönt..
Det behövdes sömn kan jag säga er !!!!!

Det skulle egentligen kommit en på besök med Christina och sen en som heter Malin
vid 12:30, men jag va redan hemma.

När jag väll kom hem så ringde jag syrran och grattade henne på 12årsdagen<33.
Grattis på dig min älskade syrra<33.
Jag snackade med henne på MSN och telefonen och jag snackade nog med Ellen med .
Saknar er massor <333.

På kvällen käkade jag kebabtallrik med annanas.
Det kommer lite bilder på det med .
Jag snackade med några på MSN , men minns inte med vilka ;s .




=)=)=)=)=)




Nu ikväll har jag då blekt luggen ;))).
Pusss puss (a)<33

PeaCE <3(c)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0