9/6-2009 Jobb åter jobb ;/ 9/6-2009

9 JUNI 2009





Då har man jobbat igen då och det va så segt som fasen.
Allt gick sådära , men jag fick beröm att jag var duktig.
Jag snackade med Tezzan hela tiden, tror ja.
Men usch och fy, men jag kommer fan inte ihåg vilka jag snackade med .
Oh, jag saknade jue Macke som fan oxå.
Känner / Kände mig så jävla dissade för det blir jag bara av alla killar för fan :@ :'( .
Men när jag väll kom hem efter jobbet så satte jag mej vid datan tror jah.
Fan , skit samma alltså.
Snackade lite med folk gjorde jag nog, men det är inte allt i världen..
Ajaa, livet suger kuk :@ när det händer vissa saker omkring sig hela tiden.

Eller jag kanske gick på stan, men whatever.
Men men .





Idag fyller en år och han heter Jacob .
Det är min lilla syrras storebror och han blir så mkt som 16år gammal !
Haha, det va fan ett tag sen jag själv va 16år.
När jag va 16 så hände det så mkt.

Usch vilken dag man hade .
Inte så rolig precis.
Va mest ledsen och deppig.
SAKNAR DIG MARCUS <33.
My little bby <3.

Jag får skit från höger o vänster vem jag är tillsammans med .
Och, jag får fan vara tillsammaans med vem fan JAG VILL!!!!!
DET BESTÄMMER FAN INTE NI !!!!
Bara jag själv !


Vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0