9/7-2009 Hemma idag då !

To r s d a g  ; - )

Jag har varit hemma från jobbet idag för jag mådde inge vidare bra :(.
Om jag skulle ha jobbat idag så skulle jag ha hjälpt till och rensat jordgubbar.

Men innan jag blekte mitt hår så var jag på City Gross och handla blekningsfärg.


Då har man blonderat sig igen då ;).
Men det ska bli mera blondering på fredag ;);).
En kompis blekte mitt hår med slingblondering på meej.
 Det vart sketa läckert ;);)...
Nån som vill se nya bilder på det sen då?!!!
Hahaha, men det kommer ändå bilder på det sen o jag skiter vilket om ni eller du inte vill se det..

På  kvällen så lärde jag känna en som hette Natalie och hon bor i Mjölby som jag gör :o .
Vi snackade lite om allt möjligt.
Kul att lära känna nya människor ;).

Puss Pusss <33 (a)









Pusss Pussss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0