27/6-2009 Sorgen är kommen ;( .

                                                                                               
  L Ö R D A G !!!!!!


Miss YOU<3

Men jag har iaf blivit lite brun , men det kommer bilder senare sen lr när som .
Vi va där ett bra tag och brorsan hade bränt sig som fan .
Efter vi hade badat åkte vi hem och hämtade mamma.
Sen åkte vi till Mantorp och lämnade av Marina o hennes son Adam.

Och efter det åkte vi iväg med min ögonsten :'(:'(:'( <33333.
Faan allt är sorgset.
Orkar faaan inte längre:'(.

Tack för att du finns min älskade syrra Sarah att du tog hand om mmig när vi åkte in med Måns.
Älskar dig syster ystern min <333.






Jag är helt sönder och förstörd på denna bild o jag vill inte visa att jag är ledsen på bild .
Och jag hade på känning att det skulle hända ngt med min älskade älsklings katt, samt ögonsten och ängel :'(:'( ......
SÅ KOM INTE OCH SÄG ATT JAG BARA TYCKER SYND OM MIG SJÄLV
FÖR NÄR NÅN DÖR SÅ FÅR MAN FAN GÖRSA DET...
HAR NI PROBLEM MED DET ELLER ?!!!!!!!
TYDLIGEN HAR VISSA DET !!!!!!!







Ledsen som bara fan :'(( .
Helvete med allting på denna jord.
Jaaag kan bara inte fatta att du just har lämnat mig och Saga ;'(<333.
 Snälla , snälla , snälla kom tillbaka min ögonsten :'(( <333...






















Min älskade ögonsten Måns Fabian Elvenhage innan han lämnade mig .
Ligger på golvet och lider av smärta :'(.
Och jag grät för full hals och ville själv ta mitt egna liv så ont han hade och jag hade ont i hjärtat av sorg :'(((((((( .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0