Ledsen som bara fan :'(

Tiden jag saknar med dig!
^
|
JAG OCH BABY :'(<33333333

Jahopp , vad ska man ta sig till nu då :'( ?? Jävla skit liv jag lever i.
Jag har snart fan ingen ork längre.
Jag som trodde att kärleken mellan mig och bby skulle hålla den här gången , men hade då fan fel :'(.
Hatar att detta liv och ibland önskar jag faaan att jag va dööds !!!!!
Har såån jälla otur och vi va tsm i 1 månad och 3 dar allt som allt .
Och sen dumpad på morsdag och fick ett sms av han :'(
Hoppas att han tänker igenom nästa gång hur i helvete han vill ha det !
Jag tycker om hanses familj och sen hans lilla syrra är hur gullig som helst.
Dock söt som man nästan ville ha henne för sig själv !

Jag kommer aldrig kunna släppa taget ut han nu för han bor i mitt hjärta och jag kommer aldrig , aldrig släppa taget från han :'( .
Det är bara killar som dumpar och lämnar mig hele tin :'( .
Asså , ibland kan man fan undra vad är kärlek för endel :'( ?!!!

Jag är så jävla trött på att bli såå jävla illa behandlad av folk nuför tiden.
Jag har typ fanimej ingen ork till något i mitt egna liv :'(.
Jag saknar - älskar och tänker på min Andish aka Balboa <333.
Du kan la tänka dig för innan du dumpar mig och sen är det fegt att dumpa via sms/msn lr telefon .
Hoppas att vi kan ses / träffas i sommar i varjefall som vi sa .
Åka till Liseberg eller någon annanstans bubben .
Jag kommer iaf alltid att finnas för dig fall du då ångrar dej hjärtat.
Tycker bara att det är fegt att göra slut coh den bara att han en sak med mig och sen goodbyee !
Inte första gången när nån/någon gör så mot mig :'( . 
Jag är liksom ingen j'vla docka som man bara knullar och drar ifrån.
Jag skulle ju aldrig någonsin göra såå mot någon, aldrig !!!!!

Vad skulle du säga / göra om jag va med barn ?!
Då skulle du nog inte våga , för du skulle nog mest bli i chock tillstånd.
KOM IHÅG ATT JAG FINNS FÖR DIG FALL DU ÅNGRAR DIG !
Mitt liv är MISSLYCKAT & VÄRLDELÖST !
Din familj tycker om mig jättemycket lika mycket som jag tycker om dem.
Jag tkr fan om dig fortfarande och jag vet inom dig att du känner likadant fast du/ni vågar nog inte att erkänna det för MIG!

Jag har bara tat det lugnt ifag och det finns inget att göra, förutom man tänker på dej gubben min .
Innan idag har jag snackat med hans mamma i telefon och sen suttit på msn , bdb och kamrat,
Finns inget kvar i mitt liv att leva för.
Asså det är såå jobbigt allting..
Baby , du behöver inte dissa mig sådära.
Förstå att jag älskar dig en massa än och jag förståre med, men du måste jue förstå mig med lite mer.
 
Jag har ens inte jobbat för jag mår så jävlans dåligt pga killen och sen är jag förkyld och har ont i halsen.
Och massa annat virus och skiut, ,men ska försöka jobba imörrn om det nu går med alla dessa jävla tankar man har i skallen. Förvånar mig inte att det inte kommer  att funka .
Vill bara att han ska veta hur jag känner eller mår också.






Pussar o Kramar // Miiiig.....<3333
Misss You Baba, Now and Forever, In My Heart<333 :'(:'(-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0