|26/8-08| [ 8 månader med min älskling<3 ]


detta är jag o min underbara babe<33


26/8-2008
8 månader med min babe Pontus Paul Ek<33 -


Idag är det exakt 8 månader mellan mej o min underbara kille och det känns underart och mysigt.
Det har gått ett halvår mellan han och mej snart 1år om 4 månader mellan han och mej.
Jag längtar tills det är 1 år mellan han och mej.
HAN och JAG är förlovade i 1 månad , men vi ränkar att det är 8 månader istället eller vad spelar det roll egentligen?
Orka disskutera detta.
ÄLSKAR HAN AV HELA MITT HJÄRTA ÄNDÅ SÅ<33.
Han är mitt allt och det kommer han alltid att vara förr eller senare.

Jag har tyvärr jobbat idag och det har allt varit segt och tröttsamt pga regnet.
USCH och FY, DEPPAR VÄDER !!

Nu vid 18:00 ska jag träffa min kompis Sofia, men hon kallas Fia och vi ska iväg och sola.
Det ska bli hyper skönt att sola.
Har inte solat sen min jävla navelpiercing släppte:( .
Saknar min piercing oerhört mycket.
Vet inte om jag ska pierca tungan eller tatuera mustassar på brösten.


Skriver mera sen ,,,

Pusssr o Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0