10/4-2008 † RIP MIN ÄLSKADE MORMOR †- 7ÅR IDAG SEN HON DOG †

10/4-2008

† RIP MIN ÄLSKADE MORMOR †- 7ÅR IDAG SEN HON DOG †
Tors 10 apr 2008 20:47

Idag är det 7år sen min underbarade älskade mormor dog.
Jag kan inte leva utan henne.
Hon var mitt allt och vi kunde prata om allt.
Hon ringde mig varje dag och jag ringde henne nån gång ibland.
VARFÖR skulle det ha vara just du??
VAAAAAAAAAARFÖR????
Det känns så jävla tomt utan dig.
VI SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG!
Kom tillbaaaaaka:'(.

Jag kan ens inte koncentera mig på jobbet för jag grät som fan i onsdags.
Allt känns som en jävla tjock klumpen i halsen ocn sen ett krossat hjärtan som är i 100 bitar om inte mycket mer än så faaan !:'(...

Ps.... kmr mera sen .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0