13/7-2009 |.S E M E S T E R.|


M Ä N D A G ;-D..



S      E     M    E    S    T    E    R  !

Då har min semester börjat och det känns så underbart göttans att vara ledig i 5 hela veckor ;) utan att tänka på att klockan ringer varje morgon att man ska upp tidigt och så vidare ;)). Hahahaha ;D * . 





^

Syrran & jaag på bilden (-; .

SYRRAN MIN ;)<3!!!!


Idag kommer min älskade syrra Charlotte hem från Uppsala och det ska bli fett kul att få träffa henne.
Saknar henne så sjukt mycket.
Kommer alltid att finnas för dig och vara din syrra föralltid<33.
Puss puss , älskar dig syrran<3.

Jag finns alltid här vad som än händer dig!
Den som är dum mot mig kommer jag aldrig att förlåta mer på denna jord.





Satt bara vid  datorn åter datorn och kommer inte ihåg vad jag gjorde denna dag.
Denna dag va nog mest lugn tror jag.
Skit samma :'(.

Deppigt värre faan .
Pusssheejjs .
Peace(c)<3 .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0