15/10-2007 -(;(;(;NU ÄR MAN TATUERAD;););)-


15 / 10 - 2007- MÅNDAG -
-(;(;(;NU ÄR MAN TATUERAD;););)-
Mån 15 okt 2007 18:15


Idag har man då tatuerat svanken i Norrköping på Lucky 7 o jag hade Calle, men det tog ett tag för honom fixa tatueringen. Han sa att min rygg va sne men sen gick det asbra och han gjorde lr fixade det asbra sen.
Jag är asnööööjd också o sen är den grymt fin;);).
Älskar den jättemkt som jag älskar min underbwara pojkvän
Niclas o jag hoppas att det int händer nåt skit mellan han o mej igen...
Det pallar jag faen int...
NEVER IN MY FUUCKING HOLE LIFE AGAIN:(:(.
Jag är så jäääävla trött efter det här.. o jag kommer nog somna i vilken minut som helst känner jag på mej...^^ .
Men killen kommer idag o sen hans kompis kommer.. lr som sagt killens o min kompis...
Han heter Johannes. JAG vill älska och ha dej i all evighet älskling...
NICLAS<3, du är mitt allt här o nu iaf ..
KOM IHÅG DET!!! Mer kommer sen eller nåååt^^
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0