19/10-2007 :'( MÅR SKIT IDAG :'(


Fre 19 okt 2007 22:48



Idag är det fredan den 19 oktober 2007 o allt känns så jäävla världelöst o helvete idag.
Jag som trodde att killen skulle komma idag o det gjorde han int.
Faan va tråkigt allt känns utan honom..
Hur man ska då göra..
Blir Bara o ligga i sängen o gråta som jag gjorde innan idag o det var int så värst kul precis..
JAG grät till o med på jobbet när jag hörde låten Home och Fly Away :'( för jag tänkte på dej min underbara älskade älskling<3:'( .
Hoppas att vi kan vi ses lr träffas snart igen för jag saknar våra goa o mysiga stunder tillsammans.
JOBBET sög verkligen idag för jag vart arg och tvär o bitter m.m.
Jag va med min granne o hjälpte henne med läxan o sen följde jag henne en bit o så nu ikväll suger ALLT ..exat allt...
Vill allt vara mä dej ÄLSKLING... Lite tråkigt faktiskt..Ensamheten suwger:(:(

Natti..
Mer kommer nån annan...
MÅR INTE SÅ BRA....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0