20/7-2009 En skilda bilder från Nässjö ;)



M     Å      N     D     A      G   ;-)

Så här bor/bodde brorsan och Jimmy.




















Jag älskar dessa bilder som fan .
Det är såå fiiint nere i Nässjö alltsåå-
Jag skulle kunna tänka mig att bo där eller i Linköpinng.
Eller i Jönköping eller Söderköping.




Hahaha, här har ni BYLLYS data och sen rörigt på hans plats som vanligt .
Usch och fy .
Man ser lite av hans hand med.
Han sitter nog vid FACEBOOK och ugglar.
Eller garaget.org.
|
V




När jag kom hem så satte jag mig vid datan.
M;en jag sov nog på vägen hem för jag va vrååål trött :/ .
Ingen sömn alls natten till idag xD .
Tänker åter tänker på dig hela tiden :((( .

|__"      "__|
v


Hopp hopp . då var man allt hemma igen då.
Böev att käka upp sin pizza och sen ta på datorn och sen sova en stund.,
Mådde såå sjukt  illa och hade huvuidvärk som faan.
Hehehe, tog lite bilder på mig också.

Så vill jag pierca mig ;-)



Weiiiii ;-D



Eller pierca så här (-;



HETA JAG ;-)
SINGEL är jag ocksåå ;-)))).



MITT VACKRA HÅR <333 .



PRETTY WOMAN
WALKING DOWN THE STREET (s) .




Pusssar och Kramar.
Synes på stan .
Grabbar och Tjejor .




<33 Tack tack för miiig ;))) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0