21/6-2009 Farsan fyller år !!

21 Juni 2009

Jahaja då fyller lilla pappsen 60 eller 61år .
Hahaha, grattis lilla pappa på din födelsedag.
Hoppas att du har fått dig lite roat å så?!!
GRATTIS ialla fall.
// Din dotter MADDE !!!!!


När jag väl vaknade idag så mådde skit dåligt som bara fan ;'((.
Jag hade så jävla ont i magen och mådde illa.
Den dagen spydde jag som en jävla kalv och jag grät också tror jag pga att det va jobbigt.
Hade fått någon baskelusk och det tydde på att den va endel av influensa jag hade fått.


Nu kommer det nåt test jag hade gjort !
V

9 frågor om sex & kärlek.


Är du singel? - bry er inte!
haft sex? -  vem som helst har la haft det, men inte alla kanske.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - vette fan ( beror på ).
kärlek eller sex? -  KÄRLEK!
har du varit riktigt kär i någon? - ja, emn det kommer jag nog aldrig bli igen, isåfall om 100år :'(.
finns det någon för dig just nu? - det vet jag inte ;'(. ingen aning just nue.
hur ser en perfekt kille ut för dig? - inte som alla andra. snäll , omtänksam , snäll , artig å så. .m.m.



10 frågor om dig själv:
fullständiga namn? -
Madeleine Victoria Elisabeth Elvenhage!
sminkar du dig? - Uhjja ;D.
vad har du på dig just nu? - kläder wtf!
vilken årstid är bäst? -  sommaren LÄTT!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  att vakna ensam , men annars är det gutt att vakna bredvid någon man älskar/tycker om :$.
vad tycker du mest om hos dig själv? -  vette fan!
vad är du bra på? -  allt. ( hångla och kramas o bry mig om mina medmänniskor! ).
vem älskar du mest på denna jorden? - Mamma och syyrorna m.m. !
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon såklart!!!
Vilket är ditt största misstag? - Inget , inget vad jag vet!



11 frågor om dina vänner:


vem är din allra bästa vän? -  ...........
vem vet allt om dig? - Skiter i vilket. Nån är det iaf . 
vem är den roligaste av dina vänner?  Syrrorna m.m <3
vem är snyggast av dina vänner? - Me and my fucking self ;-).
vem är mest partyprinsessan/prissen? -  hah, lätt , det är jag ;). eller det ni =).
vem är den du helst har filmkväll med? -  hm , haha , nyfikna va?
vem saknar du? - mormor och många flera <33.

vem av dina vänner är mest "evil"? - Hah, många !!
vem röker av dina vänner? - ******* .
du ska träffa en tjej/kille du tycker om, vem tar du med dig? - huum , beror på .
vem av dina vänner är mest bröstfixerad? - MÅNGA !




10 frågor om din familj:

vem står dig närmast? - Mamma å några till.
vem är farligast i din familj? - Jag !
vem ser roligast ut i din familj? - mamma  så klart :D
vem är coolast? - JAG !
har ni några djur?- 2 katter,  :)
vem har du mest gemensamt med? - Mamma å några till , tror jaa.
vem står för underhållningen? - .........
vem sover du oftast med? - Ensam , tro fan det .
roligaste kvällen med familjemedlem? - Ugglar ......


10 frågor om idag:


vad har du gjort idag? - vaknade för en stund sedan  ;D
har du varit glad idag? - Nej för fan!
har du varit ledsen idag? - Ja, typ alltid , men inte när jag träffar syrran min då är jag HAPPY!
har du gjort något bra idag? - Inget än.
har du slått någon idag? - Nej för fan! Slåss aldrig!!!!!
vad ska du göra nu? - Intew fan vet jag , jag får se!
har du gjort nåt dåligt idag? - NEJ sa jag ju!
vad har du ätit idag? - INGET!!!!!
har du duschat idag? - ********
är du trött nu? - JA , jag är fucking trött...




Senare under dagen så tog jag det lugnt.
Satt vid datorn och sen spytt i omgånger ;-(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0