22/6-2009 Psyk / hemma .

22 JUNI 2009

Då har man vart hemma från jobbet pga att jag spydde igår som fan "/ .
Hade såna värkar i magen så jag trodde jag skulle dö igår .
Hel sjukt om det nu är såå om jag skulle " vara gravid " , eller inte .
Magen va sjukt svullen :(.
Men jag har iaf vart hemma och sen sovit och sen inte så mkt mer . 
Får se om jag jobbar imörrn , men skönt som fan isf med sovmorron med ...
Men men...


|
V





-|-|-|-|-|-


Usch , ska man dra dit snart då ;/ .
Hatar fan att gå dit som jag inte vill .
Typiskt;/ . Men nås iaf på (mp).
Och sen efter det ska jag handla och det känns mkt bättre då hoppas jag på ialla fall .
Puss puss // singelbruden Blondiiiie

|
v



Idag känner jag mig så ensam och jag kan fan inte fatta vfr .
Jag saknar kärlek och trygghet.
Men det finns nog ingen för min del , men det finns bara en jag saknar och tänker på och det är JUUUUST DU där ute . Hoppas att VI kan snacka som normala människor istället för att det ska bli tjafs å så hela tiden....
 Men men <333.
Jag har aldrig i hela mitt liv varit elak eller så mot dig som många tror att jag har varit mot dig , men de har bara fel .....

Puss puss ;'(</333333333 ...



Jag försöker att le, men när jag tänker på dig då kommer tårarna! :/ .
Tack för dem dar vi va tsm "/ </333




Kommentarer
Postat av: Björn

du är fin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0