22/7-2009 ..............................

Onsdagen den 22 juli 2009

Detta fick jag va en på MSN.
|
V

anders säger:

 bara bra

 Första gången jag såg dig, såg jag något underbart inom dig.
Det var som att det strålade ut från ditt hjärta, det var din inre skönhet som strålade
med en sådan skönhet som gjorde min kropp helt förlamad av kärleken från ditt hjärta.
Din skönhet gjorde så att solnedgången blev avundsjuk på din skönhet som
strålar ut från ditt hjärta och ut gemom dina underbara ögon, det var kärlekens ögon...

^
|
Är det inte gulligt skrivet ?!!


Jag har namnsdag idag ;).
Madeleine-dagen <3 :D.
Och jag har varit iväg och badat med mamma och brorsan ocjh jag träffde syrran Sarah i lundbybadet .
Det va skönt att bada med och jag solade ocksåå.
Sen när gick vi hem jag , syrran , mamma och Jocke.
Efter det så fick vi skjuts av Billy till Mantorp och han åkte och handlade, men egentligen skulle jag har varit med .
Han tog ut mer vad det som behövdes.
Hatar detta .
Han tänker bara på sig själv och tror att han kan äga mitt kort eller pengar...
Sarah och jag tog det lugnt tror jag.
Svagt minne faen .

Men men..
När jag väll kom hem så satt jag nog vid datan eller såå kommer inte ihåg allt , men men..
Imörrn kommer Dika och hennes son till mig och sen ska va åka till henne ... =)=)-
För det är juh på lördag ;).
SexPARTY :d (D).
Byee byee ;D
<333

Pusss pusss
.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0