\ 24 / 07 / 08 / [ Kan folk aldrig ge sig nån gång, lr? ;@ ]


\ 24 / 07 / 08 /
[ Kan folk aldrig ge sig nån gång, lr? ;@ ]
Tors 24 jul 2008 02:31




Här sitter jag vid datan och läste ens gb-inlägg och jag trodde inte mina ögon att du kunde vara så falsk och elak .
Bara så du vet så läste jag detta inlägg som du skrev te henne och jag är inte dum och jag ser allt och du skyller på att jag snackar skit och helvete, det kan du fan
drömma om  och skyll inte på att det är din hormorner den här gången ?!
Sista chansen jag förlåter dig och JAG kommer ALDRIG i hela mitt
fuuucking liv att förlåta dig, dream on ^^:@ . 

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT FOLK SKA BEHANDLA MIG SOM
EN SKIT STÖVEL OCH FÖR DET FÖRSTA SÅ SNOR JAG INTE DINA
ELLER ERA VÄNNER, SO WHAT !
DET ÄR INGET ANNAT ÄN SÅ SOM NI TROR .
DÄR HAR NI ALLT FUUUCKING FEL OCH JAG TRODDE ATT JAG KUNDE
LITA PÅ DIG ELLER ER, DÄR HADE JAG FEL..
NI SNACKADE SKIT BAKOM MIN RYGG NÄR JAG VA HOS ER, FÖR DET VA EN LITEN RÄV SOM VISKADE DET I MITT ÖRA OCH JAG O BRORSAN OCH KILLEN KÄNDE OSS INTE VÄLKOMNA OCH NI SA ATT NI ALDRIG SNACKADE SKIT OM MIG.. 
TRODDE JAG KUNDE LITA PÅ DIG , MEN TYDLIGEN INTE SÅ SKAFFA DIG ETT LIV
FÖR HELVETE:@, TACK!
 

Jag tänker fan INTE att bli illa behandlad igen som jag alltid blir såå jag har fasen fått NOG av allting . Om inte jag skulle ha haft dej brorsan och dej älskling så skulle jag fan ha skärt sönder mej + hängt mej vid det här laget så dåligt jag mår just nu tack vare alla idioter som tror att dem är perfekta på den här fitt och kuk världen..
Har fan ingen jävla ork längre pga den har röran och shiit!!!!!
Tack vare er så mår jaaag sämre + att jag inte orkar att leva eller ha det så så här:'(

.




 

Detta är jag och min älskade lillebror Billy som betyder sketa mkt förmej.
Tack för att du har räddat mitt liv och jag kommer alltid att vara din ÄKTA SYRRA for lajf så kom ihåg det. Jag är så fett glad att du och store-brorsan Ronnie kommer idag och det är dagens bästa höjdpunkt på LIVET ;D.
It´s a wonderful day <3:D .
Jag är såå sjuukt glad att ni fann dej, Ronnie och ponta i livet.
Vi är det orginaly team brothers and baby;)..
Älskar er som in i helsikke<33 .

Kommer mera senare ;) 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0