24/6-2008 [ <3 Dikt + annat<3 ]


Tis 24 jun 2008 00:12 (Uppdaterad Tors 24 jul 2008 03:35)


Du är min äkta vän.
Om du skulle dö så skulle jag gråta tusen tårar.
Och jag skulle aldrig förlåta den som tog dig ifrån mig.
För du är den enda vännen jag har och känner(F)

Den här dikten är endast för mina vänner och min älskling,
Om man vill delta så bli min vän så betyder dikten lika mycket för er som den betyder för mina nära & kära<3.

Gjorde den dikt igår - tisdag den 24/6-2008


Jag älskar min PONTUZ EK för-all-evighet av hela mitt lilla hjärta<3<3.
Kyssar på re i massor gubben<33.



Jag kan inte LEVA utan dig .
Vad skulle jag göra om du dog??
Jag skulle själv ha tagit mitt egna liv.



Mina vänner + min familj och massa andra betyder massvis för
mig också lika mycket som min lilla prinz betyder för mig<3<3.

NI ÄR MITT ALLT<3
KOM IHÅG DET!!


KOMMENTERA VETJA <33
KOMMENTERA & RÖSTA PÅ MINA BILDER + MITT BILDSPEL<3
JAG HETER SAMMA PÅ BILDDAGBOKEN - SÅ KOMMENTERA DEM BILDERNA MED TACK ......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0