27/6-2009 Badat med syrran o de andra <3

LÖRDAG <3

Innan vi åkte och badade så var jag tvungen att ta min medicin som jag alltid måste göra.
Tar den varje dag ... *suuuck*

Då har man varit och badad med brorsan , syrran , Nicole , Marina och hennes son Adam.
Brorsan hade bränt sig som fan och jag vart lite solbränd iaf.

Här har vi då min syrra o hon har kommit upp ur plurret .
Hon är världens bästa syrra ;)<333.
V



Här har vi då Marina och hennes son Adam och hon ska försöka söva
honom eller ta ur han ur vagnen..
En redig söt unge ;);)..
V



Här har vi då en livboj och vattnet bakom och det va sketa skönt i vattnet,
inte för att jag har hoppat i å så en , men iaf ...
Eller så vette fan om jag hade badat innan ....
Men härligt väder som fan var det ialla fall , men tänkte på min ögonsten ;'(((((( .


V




Nu ska syrran iväg och nanna Adam , men det gick int så bra.
När hon kom tillbaka för då va Nicole tvungen att gå en sväng för att han ska söva.
Men när hon kom tbx med honom o då hade han slocknat!!!!!!!


V



Efter vi hade badat så åkte vi hem och hämtade mamma för vi skulle åka in med min katt till Linköping ;'( .
Fan vad jag saknar min solstråle ;'(( <333.
SNÄÄÄÄÄLLA KOM TILLBAKA <3333.


PEAAACE (c)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0