27/9-2007 <3<3<3 4 veckor mä min älskling <3<3<3


Tors 27 sep 2007 22:32
<3<3<3 4 veckor mä min älskling <3<3<3


<3 4 Veckor med min priiiins Niiiclas<3

Idag är det som sagt 4 underbara veckor med min underbara älskade älskling Niclas och jag hoppas att HAN kan komma på sönda för då är det 1 underbar älskad månad mellan han och mej.
Skönt att man har hittat en underbar älskling som han.
Han har räddat mitt liv och jag mår mycket betydligt bättre än vad jag gjorde förr , fast jag känner mig så ensam när jag int är med honom.
Då kan jag känna mig så pass ensam och lessen speciewllt när man ska sova om nätterna.
Men jag har inga problem med o träffa honom.
HAN brukar komma till mig varje helg till & från och då är man allt trygg igen.


<3Thank you for lovin me , baby<3<3

Älskar deej så obeskrivligt mkt o det kmr jag alltid att göra och en sak till :
JAG kmr aldrig att svika eller lämna dej gubben.
Som sagt aldrig för du är en sån fin människa och jag kommer alltid att älska deej med...
Många fina o romantiska o heta kyssar osv till deej..

HA det så bra alla ....

Pusssar & Kramar Angel_Girl_2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0