29/6-2009 JOBB igen då !

    Å             A        !




Då ska man jobba igen efter helgens omgång !
Vi hade vikarie idag ifrån resurs-teamet för Lotta va ledig eller hon va hemma ang ajukt barn :( .
Jag och en som heter Emelie hade bakat idag .
Det va några kakor vi bakade, men jag kommer int ihåg vilka kakor vi bakade.

Dagen började med ATT jag va trött som bara fasen , men senare sen så vart allt på topp , tror jaa....
Sen gick med Internposten till Kolonigatan och det ligger i Skänninge också .

När man väll kom tillbaka så var det dax för lunch och efter det hade vi lite rast,
Usch va trött är och sen efter det så förslog jag
YATZY för det va fan 100 år sen jag spelade detta spel ......!!!!

Haha , det komiska va  att jag fick YATZY på 5:or när jag gjorde mitt trix + att jag hade solbrillorna på mig.
Snacka om ren jävla tur jag har i spel och jag vann också :D;D.
Hahah ;-)))) .

Jag har tuuuur i spel , men otuuur i kärleeek faan :'(.
Sånt är fan märkligt att ha otur i kärlek .





När jag kom hem så tog jag det lugnt och jag tror jag vilade också.
Mådde inge bra när jag väll kom hem efter jag hade ätit dessa kakot på jobbet.
Efter det så snackade jag med några på MSN med tror jag.


LYX DESSA SKOL-ELEVER SOM ÄR LEDIGA OCH HAR SOMMARLOV
MEDANS EN ANNAN JÄVEL FÅR SLITA OCHN JOBBA SOM FAAN !!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0