29/7-2007 Helvete Med EXAKT Allting!



Sön 29 jul 2007 16:47

KÄRA FETA ÄCKLIGA FITT-DAGBOK

Jag är så JÄVLA trött på det här JÄVLA LIVET och nu ORKAR jag fan INTE LÄNGRE.
Jag SAKNAR,TÄNKER & GILLAR/TYCKER OM DIG OBESKRIVLIGT MYCKET kalle2345 och jag Menar allvar det jag har sagt till dig hjärtat<3<3..
Det är så seriöst som det kan bli baby...
Jag hoppas att du kan ta bort den där blockeringen på mig o sen svara lite oftare i telefon när MAN RINGER dig också..TACK!

Jag HOPPAS att VI kan träffas snart för jag har längtat så jävulskt mycket efter dig på sistone och du ska bara veta att jag finns för deej när som gullet.
JAG kommer aldrig någonsin lämna/svika dig ..som sagt ALDRIG I HELA MITT LIV!!!!
Jag har tillräckligt ont i mitt hjääärta redan på grund av massa andra saker gullet..

KOM och gör mig sällskap en natt eller flera nätter i rad lr så kan jag KOMMA till dig..
VILL allt vara me dej nu gullet....
Finns inga andra som vill ha MIG som du...
Älskar dej gubben....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0