30/9-2007 ("V") 1 Månad Mellan Mig & Min Älskling 4-ever <3



("V") 1 Månad Mellan Mig & Min Älskling 4-ever <3
Söndagen den 30 sep 2007 10:46


Jag 2007

Jag 2007



Söndag-30/9-07-
Idag är det 1 månad mellan mig o min älskling o det känns så underbart
tycker både han o jag.
Jag var hos honom den dagen o det kändes så underbart:D .
Det här kallar jag the real love på nytt ; ) .
Såhär snäll har aldrig en kille varit mot mig som han ..
Kanske en .. men det är int många iaf.
Jag är så lycklig att jag fann dig raring o det känns så fint och vackert när vi är med varandra o jag vet att du känner likadant som jag o det är ju mer än så ett plus + i kanten.....:D..



Lördag-29/9-07-
När jag kom dit på lördan så gick han o jag en runda o det kändes så underbart att vara på landet för man kändes sig liksom hemma där på något sätt...= ) ..
Man var ju alltid på landet å så när man va liten .. lr det var ju mer som en sommarstuga o det var ju då på landet.. haha ;D .

Haha xD..
När vi kom till han så lämande vi mina saker inne o sen gick vi ut o gick den där rundan och höstvädret och det var skönt ute tyckte vi båda..(=(=.

Efter det så hände det andra saker ,, men det var inga negativa saker....
Det va bara POSITIVA SAKER och inga NEGATIVA SAKER SOM ANDRA TROR OM MIG eller OM MINA FÖRHÅLLANDEN JAG HAR- FUCK OFF -!!:@

På kvällen så käkade vi och så med hans familj o det va jättemysiiigt och efter det så gick han o jag o kollade på TV:e o det var dessto mera mysiiiigare saker..
Haha.. vi kollade på "Svensson Svensson & sen Babben c/o"... Grymt roligt.
Hans farsa kom upp med hans lillebror o han är hur gullig som helst.
Fick till&med godis av han.
Efter en stund så kom hans pappa bara upp .
Han kom upp mä chips o dricka :
Oh han sa såhär : Ska Madde ha Chips..
o sen gav han den till mig o sen frågade han : Ska Niclas ha chips:D ..
Killen Niclas o Jag Madde bara skrattade åt det:P..
Har aldrig haft det så roligt att killen har en sån rolig farsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0