3/7-2008 [ Trött som bara fan ]


Torsdagen den 3/7-2008 !
Tors 3 jul 2008 21:01

Idag är det allt som torsdag och jag har jobbat idag.
På jobbet har vi rensat jordgubbar, för det skulle typ vara jordgubbsfest för de äldre.
Jobbet börjar gå mot sitt slut och ca: 1 vecka kvar till semester och det ska bli fett skönt och man slipper att gå upp så jävla tidigt på morgen..
Jag har varit så trött den här veckan och förra veckan med så jag har knappast inte orkar ett shiit längre.
Känner mig helt utbränt av trötthet och slithet.

När jag kom hem så satte jag vid min sega dator som är är trög och seg sommett jävla tåg så man får typ vänta en kvart för att den ska gå i gång.
De enda jag gör när jag sitter vid datan är att sitta på msn , lunar och andra övriga ställen.
Heter : Hotbarbiedoll84: ågatan.se
Hotbariedoll84: bilddagboken.se
osv, mera orkar jag INTE att skriva upp.
För tröööött och lat!!^^
KOMMENTRERA MINA BILDER & BLI MIN VÄN, TACK!!!!
Bara för jag har kille så behöver NI/DU inte bli så dryga och kaxiga och baar snokar och går ifrån.
Så låt mig va om jag inte får nån kommentar eller röööst.
Lite feegt tycker jag att andra får som har förhållanden och jag inga.
Det kallar jag orättvisa för fan !!
JAG vet att NI/DU tycker att jag är ful och shiit...
Så håll er JÄVLA FITT&KUK-SKIT föör er själva för fan...

Jag hatar folk som ljuger om mig och sen snackar skit.
Det är inget ni/du kan dölja för mig för jag vet att ni/du gör det.
Så håll käften istället innan jag gör något dumt somm jag egentligen inte ska göra när jag har kille och det räcker att jag har skadat mig själv innan pga av en eller flera idioter som har varit elaka mot mig .
Jag skar mig då och jag har typ inga vänner så tänk på det.
Bara några stycken fan och jag TRÄFFAR aldrig dem ...
TÄNK PÅ DET!!!
Inte bara ni/du som har problem , finns flera och nu menar jag inga såna problem som ni/du tror jag menar och där har ni så fanimej fel-/...
INSE FAKTA FÖÖÖÖRST och KOLLA OM DEN ÄR VERKLIG/-eller OVERKLIG!!!

ÄLSKLiiiiNG<3<3<3
Nu ikväll ska jag sitta och deppa och sakna min underbara älskling Pontus<33 och heter Change på lunar och han är den underbaraste männiksan på jorden och han är miiiin ögonsten.
26/7-2008 är den dagen jag ska förlova mig med honom så kom ihåg det..!! =D
Men ni kommer dock nog inte vara lyckkliga för min och hanses skull, bara några kanske...
INTE ALLA ..


JAG vill fan ha något att göra och det finns inget att göra när man inte är med killen..
Känns så jäffla tomt utan deiij älskling<33.
Du är fanimeej mitt allt så kom ihåg det??
Kommwer aldrig i hewla miwtt liiiv lämna deiij..aldwriig.

Kyssar å massa pussar och tusen kramar till deiiij min underbara älskling<3<3<3
VI FÖRALLTID&FÖREVIGT<3<3<3
//Diiiin fLiiikka Maddeii


ÖVRIGT!!!!
Mina vänner består av dessa + att det kommer några kommentarer till : ).


Billy = Du är en underbar vän som man kan lita på och det vore kul at träffa deiij igen och du skrattar åt mina skämt med..
DOOOOOH!.
Puss på dejj // din vän Madde.


Pontus = Du är min underbara fantastiska älsklings som jag älskar av hela mitt som jag älltid kommer att göära och jag är fett lyckklig att vi ska förlova oss snart.
Älskar deiij..
Kyssar din flikka //MADDEGUMMAN<3


Ronnie : Du är en trevlig person som skrattar åt mina skämt coh det är bara kul att nån /någon gör det.
Kramar på deiij //din vän Madde

 Pauliina = Du är en bra kompis och det är rolgt att festa med dig för du får än att skratta hela tiden och jag får att andra att skratta genom dig..
Kraam å Puss påre gumman..

Mera kommer seen...

ha det bra alla ...

Ps... glöm inte att KOMMENTERA & RÖSTA = VIKTIGT!!!

Kramar å Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0