5/7-2009 Trött som bara den .

S Ö N D A G !

Då ska man träffa syrran Charlotte , men Jocke va inte med så jag fick träffa syster yster själv.
Innan jag mötte Charlotte så skulle jag duscha och göra mig i ordning.
Sen gick jag och mötte henne och efter det så gick vi hem till mig och snackade lite skit.
Vi lyssnade på musik o sen kollade vi lite granna på datorn.

Jag skulle pierca hennes navel och det gick hyffast bra och sen ringde vi Jocke och frågade vart han hade tat vägen.
Han va med några andra så Charlotte och jag fick inte träffa han heller .
Och sen ringde han min mobil som bara sjutton.

Sen drog vi till stationen för och hinna med bussen och jag va vrååål trött som in i helvete.
Strax efter så kommer Adde och Jocke bakom på cykel.
Jag tror det va dem ialla fall, inte 100% , men men.
Men vi hade bråttom till tåget så jag hade ingen lust och missa tåget. 
Men skulle ändå va kul och prata med dem  *Hahahaaha* .


Nu ska jag och syster yster in till Linköping och vi ska ta bussen som går till henne.
När jag väll sätter på mig bussen så ringer Jocke mig och sen när jag väll svarar s trycker jag röd-lur och då vart jag besviken på mig själv och efter det såå ringde han inte mera sen .

Jag hade så ont i min mage och jag mådde så illa med som satan.
När vi väll va framme med bussen som kom hennes foster mamma och hämtade oss med bieln och jag bara babblade som om jag skulle ha varit full eller nåt ... *heheheheehe* .

När vi väll kom fram så visade Charlotte mig runt .
Dem bodde fan skit feeiint .
De hade pool, bio salong , biljardrum och massa mer.
Värsta lyxen på landet.
IMPONERAD faan =D .

Jag presenterade mig för alla med .
Lite senare sen så tog hon o jag lite bilder och dem kommer jag att lägga upp här .
Men innan det så ringde vi mitt *hosthost* ex Macke , men han vill inte prata med mig :'(
och ens inte säga heej till mig.

Efter det såå åt vi lite och senare så åt vi mat.
Efter det så var jag tvungen att hinna med bussen.
Jag va jättetrött när jag vääl kom hem......


När jag kom hem så satte jag mig vid MSN och snackade med mitt lilla ex Marcus :s.
Ohh , jaag trot vi camade med , men minns inte.
Han tjatade om min syrras nummer , fast de hade känt varandra länge .
Jag ville inte ge ut det till honom, men sen ringde Charlotte på mig och hon skällde på mig :( .


Men men ..

Puss pusss <333.

Nu kommer det lite bilder från dagen !




Nu sitter syrran och jag på tåget .
Vi hade allt bråttom annars skulle hon o jag ha träffat Jocke , men vi sprang ifrån honom och vissa personer till !
Hade allt bråttom .
Men det får la kanske bli nån annan gång ..

Du & jag , syrror föralltid <33..
^


^
Syrran din lilla flumboll <33 ;).
Älskar dig syster<3.
Syrror för liiivet <333




^
Hemma hos syrran.


^
Ligger i syrrans säng .

PeaaaaaCe <33...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0