8/7-2008 [ Sjuuuuuker :( ]


Bara gamla inlägg så det kanske är spännande eller jag vet inte .
Hoppas att det inte verkar konstigt eller nåt ?
Är såå usel på att blogga , sorry :/;/ .

Nya kommer lite efter sen eller det finns nya med.
Uuuuusch vad jag suger på att blogga :(-
PINSAMT :(-






8/7-2008
[ Sjuuuuuker :( ]

Tis 8 jul 2008 02:30 (Uppdaterad Ons 9 jul 2008 02:32) .


Jag har varit sjuuker idag så det känns så jävla jobbigt allting.
Känns som bara vill dö när man väl har migrän och jag har spytt som en jävla kalv^^.
Innan idag så snackade jag mä älsk i telen, men innan det så vare på msn.
Jag skulle egentligen jobbat, emn jag försov mig och jag åtringde och sjukänmälde mig så det av pga att jag hade migrän, annars skulle jag ha jobbat som vanligt.
Men imorrn ska jag jobba som vanligt.
Och älsklingen kommer också o det ska blii fett mysigt..
Älskar deiij gubben föralltid<33

Det kommer mera sen.....
Faaan , det jag skrev bara försvann , jälla skiiit faan ;(;(.
Men min morsa har varit och hälsat på 2gånger och andra gången
va min lillebror med, för de kom mä käk till mig .
Fiskpinnar, färskpotatis och kallsås ;)
Morsans, goa sås :P:P.

ha det fiiint alla såå länge...

Glöm ej bort att kommentera o rösta på mina bilder å kommentera bloggerna^^.

dem som betyder för mig är.
Älsklingen, mina syskorn
familj och mina djur
och mina underbara
vänner jag har^^..

Kramar å Pussar:)









Grattis min älskade syrra Sarah på 11årsdagen .
Ha den äran och stort grattis på deiiiij<333
Massa kramar å så till dej<333

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0