5ÅR SEN JAG TOG STUDENTEN !!!

Min student för 5år sen

Idag är 5år sedan jag tog studenten och det känns som evigheter sen.
Kan fan inte fatta att det går såå snabbt och fort.
Tiden bara springer i väg och det känns bra att den gör det , men inte så fort vill jag inte att det ska gå. 
När man väll gick i skolan hade man inga vänner , eller några stycken.
Jag va alltid tvungen att vara en sån där "
PSYKOLOG " åt " ALLA
"   och göra saker åt alla hela tiden också.
Jag hatade skolan och massa mer och sen att alla körde med en hela tiden.
Va tvungen att bjuda alla på godis och sen handla  .
De utnyttjade mig till max och stötte ut mig.
JÄVLA SKOLGÅNG man hade på den tiden.
Tro fan att man INTE ville leva .
Ville hellre varit död.
Hade sån OTUUUR i ALLT.
Vänner och massa mer :'( .

När man slutade skolan helt så ville inga / ingen ha kontakt med mig alls.
Jag va TVUNGEN att HÖRA AV mig hela tiden .
Jag hatade mitt liv på den tiden .
Jag ville dö och sen hänga mig i ett träd så jobbigt ALLT va.....!!!!!!!

Vissa saker va väll roligt , men det berode på vad man gjorde å så.
Endel av resorna man gjorde va oki , men annars sööög allt .
Skolan va inget för mig och sen vart man mobbad, men idag så vågar ingen att kolla åt mitt håll.
De kollar själv ner i marken nu .
Hoppas att NI/DU skäms över det ni/du har gjort i dar och år??
PATETISKA MÄNNISKOR SOM INGA LIV HAR!!!!!!!!




Hade främmat . Fick blommor och så :D.
På kvällen för 5år sen så va jag och några polare hemma och vi fikade med tårta och sen kommer jag int ihåg så mycket mer . Sen efter det senare sen så ålte vi till Linköping och sen hem igen . MInns att jag hade ont i magen :'(. Senare därpå åt vi chips och dip.... Och jag hade en som sov hos mig då o hon hette Maria och Tezzan va tvungen att gå hem . Det spöade ner regn som fan . Kollade på TV:n hade jag för mig-.
Ajjjaa det va på tiden det ialla fall .


Kommer inte på mera nue....
Kanske blir flera tillfällen ^^




Pusss pusss heejdå <33

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lyckligste dagen i mitt liv när ja tog studenten=)

2009-07-31 @ 00:53:15
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0