Min bdb-press !

I MISS YOU SO MUCH BABY<33.
PLZZ , COME BACK 2 ME DARLING<333.
I NEED YOU BABY :'((((.

http://Maddesbloggforeverlove.blogg.se











<3  <3

MIN BABE<3333:'(
Saknar dej mer och mer<333, för varje dag som går.
Hur fan kunde du göra så mot mig :'(??!!! 




JAG ÄLSKAR DIG SOM FAN BABY O
DET KOMMER JAG FAN ATT GÖRA
FÖRR ELLER SENARE <333333..
KYSSSSAR PÅ DIG BABY<333333.










Tack för tiden och jag kommer alltid att älska dig baby . Inte första gången du gör så mot mig,
Vi hann baraa att va tsm i 1 månad och några dar. 
Jag kommer inte att kunna sovAa nu på länge iaf pga detta jävla skit,:'(.
KOM TILLBAKA BUBBEN<333.
ÄLSKAR DIG!!!!!!!<3333


MITT LIV ÄR SLUT OCH JAG KOMMER ALDRIG I HELA MITT
LIV LEVA NÅ MER IGEN  OCH VAKNA  TILL.
JAG HAR ÄNDÅ INGET ATT LEVA FÖR...
EXAKT INGENTING:(
 


Tack och farväl och tack för all stöttning man har fått , imte!
Jag kommer att lämna denna värld och jord .
Det finns inget att göra.
Bara om jag hade ett rep, en kniv och massa annat så skulle jag för helvete tat mitt egna LIV!
Inte första gången när nån/någon gör så mot mig!


Kärleken är fan en tradgedi och en sjukdom.
Världen är full med skit och det äcklar mig som in i helvete :'( .,

Fy fan , asså fy faaan!!!!!!!


Ta om det där om du / ni vågar ?!!!
Jag har fasen fått nog med er skit så det kan ni stoppa upp i arslet.

Finns bara vissa personer i mitt hjärta och jag saknar och älskar er <33.
Hoppas att vi kan hålla kontakten ialla fall ??!!!!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0