Utkast: Till mina ...

Till mina nära och kära <3333 :'( .


  • Mitt liv är gått som slut. Jag vill inte se eller höra nåt .
    Jag vill bara vara i ett mörkt rumt instängd och aldrig röra mig ur fläcken nå mer.
    Den sorgen du fann mig och jag kommer aldrig ta nån skit från nån.
    Jag faller i golvet och ligger bara där och skriker. Ni bara tittar på mig och ni vågar ens röra vid mig.
    Ni står bara och tittar på mig som ingenting har hänt, fast det har hänta massa saker.
    Hur kan man vara så jävla falsk och behandla mig så jävla illa? 
    Jag kan inte begripa mig på det hela :'( .
    Jag hatar att känna mig såå ensam och rädd . Ligger och skakar  av rädsla och sorg. Mitt hjärta blöder och jag gråter .
    Jag hostar blod och mår skit som bara fan.

    Mer kommer sen !  17:33 | Blogga det | SVEK :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0