<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3

TISDAG 26-05-2009


Idag har jag jobbat och sen efter jag hade jobbat så åkte jag och brorsan ut till Öhög för jag skulle träffa min älskling<333. När vi kom fram så vart vi då bjudna på paj och vaniljsås och jag drack tea för jag kände mig så jälla konstig i halsen och det kliade utav bara helvete.  Älsk och jag myste med varandra.....
Sen fick jag träffa hanses mamma å vi snackade en hel del .
Det va piss tråkigt som fan när man skulle åka hem och sen när man väll kom hem mitt inatten så snackade jag o han på MSN o det tog tid för mig att somna <333:'(.
Älskar dig fett mkt bby , bara du o jag <3333333.



ONSDAG 27-05-2009

Idag ska man då träffa sin älskade älskling igen då <333.
Jag ser fram emot att få göra det och jag kommer alltid att finnas för dig bby<3333.
Bara du & jag bby <33 och jag hoppas att det varar nu och föralltid.
Massa kyssar , pussar och hångel och lite till <333 .*Hehehe*.
Jag kommer ALDRIG att LÄMNA DIG , som sagt
ALDRIG!!!!!!
Jag råkade somna i hans säng så jag glömde och ringa brorsan för han skulle ha hämtat mig .
Men jag hade ialla fall det mysigt med min underbara älskling<3333.
Jag lekte med hans lilla syrra med .
Hon är såå sööööt , ser ut som en docka .


TORSDAG 28-05-2009

Idag har jag inte jobbat för det känns så konstigt . Jag och älsk har kollat på filmer och sen försökt att få ner bränprogram så man kan bränna musik eller dvd-filmer som han ville ha utav mig . Han är mitt liv och det hoppas jag att han kommer att vara. Som vanligt så snackade jag med hanses mamma , men det va senare när hon hade kommit hem . Älsk o jag åt frulle tsm och sen efter de så hjälptes vi åt med maten och det kebab och makaroner oxh jag tog taco-sås och han ketchup... Han o jag har mest kollat på film och myst och massa annat.... *Hahaha*. Jag ska till han efter jobbet igen och sen ska jag då stanna till söndag .

Kommer inte på nåt nu.... Bloggar senare...
Kram och Puss , synes på sta´n<33



Jag älskar dejj bby , nu och föralltid&evigt gubben min<333.
Om jag förlorar dejj tänker jag inte leva mer.
Kyssar på dig min underbara prins<3333.
LÅT OSS LEVA FÖREVIGT !!!!!!<3333

Älskar dig mer än mitt egna liv bby<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0