...............................................

Gokväll alla bloggare.... Då har man inte varit vaken så länge.. Allt känns så grässligt segt men ialla fall så får man skylla sig själv lite kanske, men men... Förut idag så ringde Danne den underbara till mig som jag allt träffade en sväng igår kväll .... DET va sjukt trevligt att få träffa honom... Vi snackade lite å så.. Asså jag kan bara INTE sluta o tänka på honom ;(. Och sen imorse så vid 7:00 så ringde en sjuk snubbe till mig o han har ringt innan å så till mig... Obehaglig känsla och allt. Vet allt om mig å shiiet. Och jag vet INGENTING om honom... Ringer dolt gör han med.. Säkert nån busringning eller nåt. Han säger att han har tappat sitt legitimation o hela kittet o sen att han har varit hos polisen o helvete. Fett sjuk snubbe... Allt är fan reskabelt ;(. PEACE så länge ;(<3. Puss puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0